UITGEKIEND VERDIENMODEL

De mogelijkheid om voor weinig geld aan een gewilde dienst of product te komen, we zijn er allemaal wel eens naar op zoek. We struinen internet af en bezoeken meerdere mogelijkheden om onze wensen in vervulling te laten gaan. Online proberen we voordeeltjes te bemachtigen.

Vakantieveilingen, een aanbieder die kennelijk begonnen is met het online aanbieden van vakanties. Toen nog een leuke handel om op een simpele website last minute reizen van touroperators aan te bieden en daarmee provisie op te strijken. Voor vakantieveilingen smaakte het naar meer en gaandeweg werden nieuwe wegen ingeslagen. Het concept van Vakantieveilingen ging bestaan uit het doen van een bod op een aangeboden dienst, vakantie, restaurant arrangement, dagje uit, allerlei producten et cetera.

Op de prima website wordt een en ander keurig aangeboden met nadere omschrijving. Eerst de kat uit de boom kijken, het leek me wel wat om een keer mee te doen voor een bepaald product.
Toch nog kijken naar de algemene voorwaarden waarin ik las dat een bedrag van € 5,00 administratiekosten en € 5,95 verzendkosten gerekend wordt bovenop het winnende bod.

Het opbieden geeft een bepaalde overwinningsdrang, waarbij deelnemers te ver kunnen doorgaan. Ik ben er van overtuigd dat vele winnaars geen rekening hebben gehouden met de 11 Euro extra kosten.

Geef een reactie

Vereiste velden zijn gemarkeerd met *. Deze gegevens worden NIET gepubliceerd.