MOBIELE TELEFONIE TIJDENS DE BOOSCHAPPEN

We zien het steeds meer. Niet alleen tijdens het autorijden en/of fietsen, maar ook in de supermarkt en warenhuizen, waarbij klanten ‘append’ of ‘telefonerend’ hun boodschappen doen of waren uitzoeken.

Op zich niet erg als je kijkend op je boodschappenlijstje in de winkel het thuisfront nog even benadert met de vraag van welk merk het product gewenst is, maar bij de kassa wordt het wat anders.

Er zijn bedrijven die klanten aan de kassa, die meer bezig zijn met hun telefoon, dan met de afrekening van de boodschappen niet meer direct bedienen en eerst de volgende klant helpen.

Terecht, het tijdens het afrekenen mobiel bellen of appen is uiterst storend en ronduit respectloos tegenover de kassamedewerk(st)er.

Deze week het summum meegemaakt in een warenhuis waarbij de bellende vrouwelijke klant de kassamedewerkster tot stilte maande omdat zij aan het bellen was.

Over fatsoen gesproken!

Geef een reactie

Vereiste velden zijn gemarkeerd met *. Deze gegevens worden NIET gepubliceerd.