MIJNDOMEIN TELEFONISCH ONBEREIKBAAR !

Wat mij vandaag overkwam tart alle regels van goed ondernemerschap!

Ik heb ooit een paar domeinen geregistreerd bij deze organisatie.

Afgelopen maart heb ik deze via een ticket opgezegd.

Van de ontvangst van het ticket heb ik ook keurig een bevestiging ontvangen.

Ik mag er dus van uit gaan dat een en ander in goede orde is ontvangen en verwerkt.

Nu ontving ik vandaag een factuur van Mijn Domein voor de verlenging van de 2 domeinen die ik had opgezegd.

U snapt dat ik eerste vol verbazing heb zitten kijken, want ik had alles verwacht maar deze factuur dus duidelijk niet, want die was ruim 6 maanden geleden al opgezegd.

OK, zal wel een foutje zijn dacht ik, even snel telefonisch contact opnemen met hen en kijken wat er fout gegaan is.

Ik zoeken op hun website naar een telefoonnummer, maar dat is dus in zijn geheel niet te vinden. Wel lees je her en der de opmerking dat ze geen telefonische helpdesk hebben en dus niet telefonisch bereikbaar zijn. Alleen door middel van het ticketsysteem kun je als klant vragen aan hen stellen.

Dit getuigt volgens mij van de macht van de grote jongen, die niet maalt om een klantje meer of minder en geen respect heeft richting hun klanten. Snel even iets oplossen is er bij deze organisatie niet bij. Ze zeggen niets toe. Ook voor het beantwoorden van een ticket staat geen maximale tijd genoemd. Je zou toch maar een probleem hebben met je (zakelijke) website en dit niet zelf opgelost krijgen, dan ben je mooi de klos en kan je dat kapitalen kosten.

Bedankt he Mijn Domein, voor jullie uitstekende service, maar niet heus.

Ik zoek mijn heil voortaan wel bij de kleinere website leveranciers, die wel telefonisch bereikbaar zijn en ook nog weten wat de uitdrukking “De klant is Koning” betekent.

1 Reactie op “ MIJNDOMEIN TELEFONISCH ONBEREIKBAAR ! ”


  • Mensen die bellen zijn vooral de luie mensen die geen zin hebben even zelf iets uit te zoeken (via google bijvoorbeeld), ik snap het heel goed dat steeds meer moderne bedrijven geen telefonische support bieden, zoals ook bunq. Supersnelle reacties via de app of mail, zo hoort het.

Geef een reactie

Vereiste velden zijn gemarkeerd met *. Deze gegevens worden NIET gepubliceerd.